single-image

Sørg for å ha støvposer på lager

Jeg vet ikke hvordan andre har det selvfølgelig, men personlig er noe av det aller mest irriterende jeg vet å mangel støvposer. Når man har bestemt seg for å gå i gang med den jobben, som man kanskje ikke akkurat gleder seg til, er det verste man kan forestille seg at man ikke engang kan gjøre det, men har fått enda en ting på listen over ting man skal – nemlig å kjøpe støvposen først.

Hjemme prøver jeg derfor alltid å kjøpe nye støvposer før jeg tar den siste, sånn at jeg er helt hundre prosent sikker på at det er nye poser der neste gang jeg trenger det. Men hjemme er en ting, og på jobb er en helt annen. For hvis man har ansvar for å sørge for at det er støvposen nok på jobb sånn at de som jobber med renhold kan gjøre jobben sin i tide, er det ekstra viktig.

Ha alltid nok støvposer

Når man sitter som ansvarlig og har ansatte som jobber med renhold er det utrolig viktig at man stille opp med alt det utstyret de trenger for å gjør jobben sin på en enkel og effektiv måte. En av tingen det innebærer er å kunne skifte støvpose før den blir alt for full, så det er viktig å alltid ha nok tilgjengelig, sånn at de ansatte kan skifte akkurat når de har behov for det og ikke må vente på en ny levering av dem.

Det å ha nok på lager er ikke bare praktisk for dem, men også økonomisk sånn helt overordnet sett. Det er fordi, hvis man tenker på hvordan man kan være mest mulig effektive, så er det jo helt klart mest effektivt at de ansatte kan gjøre jobben sin uten forsinkelser. Det er både det beste for dem og for dere.

Leave a Comment

Your email address will not be published.